Sjukt roligt

Måste verkligen tipsa om den här tråden på buke!

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1027893

Hittade den för någon vecka sedan en kväll när jag låg själv i soffan helt övertrött.
Och guuuud va ja skrattade! Tårarna rann och jag kände mig helt mobbad som låg helt själv och garvade.. ;P

Men fanns så många underbara bilder, och när det kom flera efter varandra med dessutom klockrena bildtexter så blev det helt sjukt roligt.
(Finns många mindre roliga också, men det finns verkligen guldkorn!)
En person som inte har dålig humor och inte tycker om hästar ser nog inte alls det roliga i dom, och hade nog ringt psyket om dom hade sett mig ;)
Men vem bryr sig om det lixom!

Somnade med ett leende på läpparna och en härlig känsla i kroppen den kvällen.
Dom är så underbara våra älskade hästar! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

hahaha bukefalos in my heart!



sv; Ja visst är han, mitt tjocka snutt ;)

2011-09-25 @ 11:11:26
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0