Oj!

Blev lite smått chockad när jag kom hem och såg att jag hade haft besöksrekord! :)
Hela 99 unika besökare har spanat in min lilla blogg idag, kul!
Ingen aning om varför just idag?
Men såg när jag gick in på blogg.se att mitt inlägg "Vila" låg som högst kommenterade då iaf, så det förklarar nog varför det är så många som har kommenterat där som nog inte brukar läsa djurbloggar egentligen.. :P
Hoppas att några iaf stannar kvar! :D (Och gärna följer via bloglovin, det ekar lite tomt där.. ;P)


Haha, ursäkta fejk-smilet ;) Och den skabbiga tjejen på bilden. Man är inte så fräsch efter en hel dags tungt arbete och sen stallet. Hade precis kommit hem från stallet där så kollar man riktigt noga på min tumme så är den helt brun! haha ;)

Men blev iaf jätte glad när jag såg att så många hade kollat in och kommenterat, fortsätt gärna med det! :D

Funderar på om jag ska köra en frågestund snart, vore det intressant? :)


Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

Grattis :D Åh bilden var väll inte så farlig, hur många bilder jag inte jag bjudit på med diverse köksverktyg i nävarna? precis, du är söt ju!



Och frågestund gillas :)

2011-11-23 @ 03:27:20
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Ronja

Absolut! kör på frågestund xD

2011-11-23 @ 13:33:06
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0