Snabbt hej

Tiden finns inte riktigt för att blogga ordentligt just nu känns det som.
Men ska försöka göra mitt bästa för att hålla den levande även om det inte blir varje dag :)
Dock kanske inte världens intressantaste inlägg, men men ;)

Fick tag i vet. idag iaf, men han va fullbokad hela veckan och sen skulle han resa utomlands en vecka... typiskt!
Ska ringa honom om 2 veckor igen, och under tiden ska jag hålla igång Max även om han inte är helt 100.
Dels så har han tidgare sett ännu värre ut när han har stått, så har inte vågat låta honom vila.
Och sen för att han inte ska "vila bort något tillfälligt" tills han kommer.

Så får vänta helt enkelt...



Har fortfarande inte svarat på kommentarerna, och känner mig som en rutten människa :(
Men nu måste jag verkligen sova, ska försöka hinna/orka svara imorgon!
Det är ju trots allt kommentarerna som är det roligaste med att blogga, och känner mig som sagt hemskt dålig när jag inte svarar då.. Hoppas ni har förståelse :)

Kommentarer
Postat av: Låjs

Vad typiskt med veterinären! :( Hur känns Max nu? Går han fortfarande på Metacam?

2012-03-21 @ 11:38:19
URL: http://loijzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0