Riding Club Championships

Måste tipsa om det spelet i facebook-version!
Är faktiskt riktigt roligt :)

Rätt bra gjort, bra känsla osv.
Kul att man kan spela online med folk från hela världen, och såklart även utmana vänner!
Det negativa är att det bara finns banhoppning, hade varit roligare med flera grenar.
Men har för mig att jag läste någonstans att det va på g.

Och sen kan man inte spela hur mkt man vill, hästen blir trött och måste vila...
Men för att vara ett facebook och gratis spel, bra!



Dessvärre suger jag verkligen!
haha, jag har inte riktigt kommit underfund med hur man hoppar hindrena som är lite högre/längre som dom är i dom svårare banorna... = jag river typ alla hinder! :P

Har ni inte provat spela det så måste ni göra det! :)
Och om någon vet hur man hoppar dom olika typerna av hinder som är i dom svårare banorna så får ni gärna förklara för mig ;) Är pinsamt att vara så dålig som jag är... :P haha



Kommentarer
Postat av: Ronja

SV: Haha som Juppi typ xD han kan vacker hov ovh gör det hela tiden för att få godis ;)<3.

2012-03-23 @ 08:25:51
URL: http://fjordfantast.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, älskar såna spel haha! Men har inte facebook, så kan inte spela detta :(

sv: tack! :)

2012-03-23 @ 21:10:22
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Låjs

Åh, jag har fått tusen förfrågningar om det spelet men alltid trott att det var spam, haha! Men kan man spela på alla nivåer eller kan man bara spela till en viss nivå och sen måste man betala eller? :)

2012-03-26 @ 17:55:45
URL: http://loijzan.spotlife.se
Postat av: Michaela

Hej!

Kika gärna förbi min blogg där du kan läsa om min vardag som småstads tjej med en dröm om att flytta till pojkvännen nere i Alanya, Turkiet. Jag kryddar även upp bloggen med mitt tecknande, samt mode- och träningsinspiration.

KRAM

2012-03-30 @ 14:27:08
URL: http://michaelakivisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0