Mardröm...

Allt känns helt overkligt, som om jag vore i någon hemsk mardröm som jag vet att jag aldrig kommer vakna upp ifrån.
Det enda jag vet är att när Max tar sitt sista andetag så kommer mitt liv aldrig mer vara detsamma.
Min allra bästa vän och
stora kärlek sen 12 år tillbaka kommer inte finnas mera.
I mer än halva mitt liv har det varit vi två, vi är menade för varandra och hör ihop.
Kan inte ens föreställa mig tomheten och saknaden, men vet att något inom mig kommer dö med honom...
 
Ord kan inte beskriva vad han betyder ♥
 

Kommentarer
Postat av: Liza

jag vet inte vad jag ska säga. lider så med dig trots att jag bara "känner" dig genom din blogg. kan inte säga att jag vet hur det är, för det kan nog ingen. men jag vet hur det känns när en stor del av ens hjärta och liv rycks bort. och det förtjänar verkligen ingen !
styrkekramar !

Svar: Tack så mkt, känns som allt stöd behövs just nu.Tack för att du tar dig tid och skriver och bryr dig, trots att vi bara känner varandra genom bloggarna precis som du säger.
Det värmer ska du veta.
Petra

2012-08-02 @ 16:32:19
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0