Prylen

Prylen jag köpte till Max idag va... *trumvirvel* En massage-pryl! :D haha
Va tvungen att springa in på ÖoB när jag såg det här i dagens reklam.



Har länge letat (när jag har kommit ihåg det) efter en typ sån där.
Fast då har jag tänkt på en vanlig hård plastgrej med små "bollar" på, men inte hittat någon...
Brukar massera Max rätt mkt och han älskar det, men kan vara lite jobbigt ibland med bara händerna.

Så när jag såg den här va han tvungen att få en.
Det är alltså en sån med vibrator också.
Det är inte alla hästar som har en egen vibrator ;) haha
Nä men provade den idag och han verkade tycka den va skön! :D
Va mkt starkare än vad jag trodde, hela handen domnade nästan bort av vibrationerna :P
Men då borde den ju ta :)


Max vibrator - the pryl!

Nä jag är jätte nöjd :D
Får se hur länge den håller bara...

Ett tips om ni har en häst som älskar massage! :)
Dock får det inte va en fjantig en, Max boxgranne blev rädd bara för ljudet först, men efter ett tag brydde hon sig inte.
Även den ena hästen som står bredvid "skötsel-spiltan" och den största hästen i hela stallet som står jätte långt ifrån började blåsa lite och kolla skeptiskt på den :P Men dom är mesar ;)
Max brydde sig inte ett dugg, vibrerade till och med hans "bröst" utan att han brydde sig.

Apropå bröst så är Max lite små gay.
Alltså mer än vanligt, han heter ju som ett sminkmärke (Max Factor) och har ju trots allt inga kulor ;)
Nu har han dessutom BH på sig!
Han fick lite skav av det stalltäcket han har under regntäcket nu då det är lite för litet i bogen.


Manligt! ;) haha

Men va tusan, nu är visst klockan 3 igen... Dax att sussa för länge sen, gonatt! :)





Kommentarer
Postat av: fanny jaensson

Sv: tack! :)

2011-10-21 @ 09:23:48
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack så jättemycket. Max är jättefin!



Okey, jo det är ju så olika. För våra hästar har det alltid fungerat med täcken från Hööks och Börjes. Men är de busiga och har busiga hagkamrater så är de kanske inte det bästa (Min står själv då han äter väldigt långsamt). Man måste ju alltid prova sig fram och hitta någonting som passar för just sin häst. Jag hoppas du får tur med det nya täcket. Du får utvärdera det sedan i bloggen, så man vet om det är värt om man någon gång ska köpa därifrån ;)

2011-10-21 @ 11:37:01
URL: http://teamahlenius.blogg.se/
Postat av: jessica

förstår det :) måste vara himla roligt att ha häst!

2011-10-21 @ 14:13:15
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv: Tack! :D Haha, jag vet faktiskt inte vad jag höll på med! Tror jag grinade ihop för att han höll på att dö ;)



Haha ja, tydligen ska den vara syntet :P Selar är snorigt dyrt om det ska vara bra passform på det, men den är billigare än den jag vill ha vissla 31 000 tyckte jag var lite väl saftigt :P

5000 kan jag betala men endast för den super finurliga bröstan hehe



Det var det!

2011-10-21 @ 18:08:01
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Johanna

påstår du att Cleo är fjantig? :o hahaha

2011-10-22 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0