Nya modet!


Det är ju bra att slänga på så mkt reflexer som det bara får plats på den lilla ponnyn.
Så nästa gång vi rider ut ska så kör vi nog med öronreflexer! ;P haha


Nä idag flummade jag och J & K ur totalt i stallet.
Alla hästarna fick vackra halloween namn skrivna på sina boxtavlor, undra hur glada alla blir? (A)
Haha, men värst är nog Max tavla, han har inte ens något namn längre, eller jo han heter En jobbig jävel.
Och sen går han med sin hagkompis Babydoll (han kallas dockan) haha, och hans halloween namn är pumpan.
Han är ju orange och rund ;) Tack J för hans vackra tavla! :D haha

En häst käkade en annans skap-smuts, det va inte meningen, han skulle lukta och råkade äta upp den!
Haha, så jävla äckligt!

Max hade en modeshow med öronreflexer och en hink på huvudet, han är bra snäll min åsna :)
Inte rädd för nått, han är verkligen toleranstränad för prylar med en sån jobbig matte som mig.. :P

Sen hade tiden swishat iväg totalt, tiden går snabbt när man har det kul! :D
Så plutten fick springa lite i ridhuset, det gick väl sådär.. :P
Haha, han skulle springa efter mig hela tiden och jag försökte till och med vifta med longerpisken framför honom när han kom travande några gånger - noll reaktion över att jag slog honom i huvudet... Och en annan gång råkade jag då mosa in toppen på spöt rakt i hans mule - noll reaktion. Han skulle till mig helt enkelt! Och nä, han är inte direkt spörädd ;P haha, men några varv av bockning och backut sparkar blev det iaf (och rätt mkt pruttar!) haha, sötisen :) Sen försökte han styla med att han kom ihåg när vi tränat spansk skritt, han stod och viftade med frambenen hela tiden när han stod vid mig och vägrade springa iväg - pucko! :P Och gick efter mig vart jag än gick, vi har ju tränat det förut :) Älskade lilla köttbullen <3

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Haha, aww tack! :D

2011-10-31 @ 22:57:57
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Liza

haha vad söt han är !

mina hästar är oxå ganska härdade, dom har fått vänja sig vid att ha på sig konstiga grejer och sånt bara för kul :P

2011-11-01 @ 08:59:30
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, nya modet ;D



Svar. Haha, visst är han, trött ;)

Hahahah, kan tänka mig det ;D

2011-11-01 @ 09:34:27
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha Max the Alien! Tycker lätt att ni borde köra på den där outfiten vid uteritter! :D

2011-11-01 @ 09:50:25
Postat av: Sara

Gulligt :)

2011-11-01 @ 17:08:33
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Haha fett söt :D

2011-11-02 @ 13:02:29
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0