Max 5/10

Hovis kom äntligen idag, och världens bästa pappa va gullig och åkte ner eftersom jag jobbade :)
Så nu har Max fina nyverkade hovar!

När jag kom ner sen så trotsade jag och Max mörkret och begav oss ut med pannlampa, det va verkligen svart ute.
Gick väl inte sådär bra som jag hade tänkt mig ;)
Först och främst lyckades jag på något sätt glömma bort att Max va nyverkad, hur jag nu lyckades med det (?)
Så plutten ömmade självklart lite när det kom stora stenar så vi fick traska i väggrenen.
Sen kom vi inte så jätte långt innan vi hörde något mysko ljud, eller mysko och mysko, det va ett ljud! ;)
Såg inga ögon med pannlampan, men började fantisera att det va en stor älg eller nått.
Något va det iaf som lät...
Haha, så jag fegade ur och vi vände :P
Hade ingen lust att stöta på något monster i mörkret med bara en pannlampa, dessutom red jag barbacka och med hackamore som inte är ultimat att stoppa en livrädd häst med..
Varför jag då red barbacka i mörkret med hackamore? Ja, det undrar jag också! haha
Så blev bara en skrittur på ca 15 min..


Relateringen med bilden är alltså hovar! ;) Dom skymtar ju iaf lite där i gräset.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0