Max 19/10

Red i ridhuset, han va jätte mjuk och lätt i munnen.
Gick i form bara jag tog tyglarna och höll om lite, älsklings ponnin <3
Va även rätt pigg, behövde knappt göra nått för att få han i trav :)
Dock kändes han lite stel i början och fortfarande lite mot slutet, men han vilade igår och tog det lungt i helgen så kanske därför. Men som förut nästan bara i skritt, i trav känns han fin.

Skrittade av i paddocken lite på slutet, då det kom flera som red och jag då va tvungen att hålla mig innaför spåret där jag inte riktigt tycker om underlaget, iaf inte förens han är igång helt och jag vet att senan klarar av allt.
Det är så mjukt och gropigt och tungt där, tycker inte om ridhusets underlag alls, men va pool i paddocken så...

Blev kanske ca 35 min.


Glad räka som fick middag så fort vi kom in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0