Joppa joppa

(tidsinställt)

Nu är jag troligtvis på jobbet, och det är nog en sugig måndag som vanligt.
Antagligen vill jag inget annat än att få sluta...
Haha, muntert javet! ;)

Men är verkligen inte roligt att jobba på mitt jobb överhuvudtaget.
Jag vill ha ett jobb som jag verkligen trivs med, som jag längtar att gå till.
Ett jobb som på något sätt innefattar det jag brinner för - djur!
Men jaja, Rom byggdes ju inte på en dag.
Och pengar till att betala huslån och annat nödvändigt behövs ju tragiskt nog.

Någon som kan gissa vart jag jobbar?
Kom på att jag nog aldrig har nämnt det.

Bilden nedan är en ledtråd ;)
Jag har på mig mina jobbarkläder och sitter i jobbarbilen!



Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

Posten ;)



2011-10-10 @ 16:32:11
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Liza

ser ut som en postbil ?! jag har alltid tänkt mig att det är ett roligt jobb att dela ut post, är det inte det ?? :O (om det nu är det du jobbar med :P)

2011-10-10 @ 16:49:58
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0