Ge mig!

(Provar ett tidsintällt inlägg och ser om det funkar :))

Ingen har väl undgått att missa Hööks kopia på Dyon tränset?
Tycker det är sjukt snyggt och vill verkligen ha det!
Spelar roll om det är en kopia, dom ser ju likadana ut?
Man köper det ju för att det är snyggt, och sen va det är för märke skit samma.
Tycker vissa märkes saker är mkt snyggare än budget, och vissa saker som tex. täcken, sadel osv. är det väldigt skillnad på kvalité.
Då kan det vara värt att lägga extra pengar på det, men jag skulle då inte lägga en massa tusenlappar extra på ett träns som ser likadant ut... Men det är ju jag det ;)




Iaf, åter till ämnet :P Vill verkligen ha ett sånt här.
Skulle "behöva" ett nytt träns med achen nosgrimma också så det passar ju perfa! ;)
Va inne på hemsidan förut och såg att dom verkar börja ta slut... panik!
Ska verkligen kolla om jag har råd att lägga pengar på ett träns just nu.
Precis beställt nytt vintertäcke, hovis, equiterapeft osv.

Hört flera som är nöjda med tränset.
Någon annan som har det som har någon åsikt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0