Fällning..

Jag har tänkt på det här med fällning på hösten.
Varför fäller dom egentligen så mkt nu?
Vore det inte bara enklare att odla mer päls över sommarpälsen?
Varför först fälla sommarpälsen och sen sätta vinterpäls?
Verkar så onödigt...

Haha, har gått och tänkt på det här i säkert en vecka.
Började fundera och nu kan jag inte sluta, verkar som sagt så onödigt!

Max fäller något helt sjukt just nu, nästan som om det vore vår.
Därför jag började tänka på det här ;) haha

Efter lite borstning och massering i början av veckan eller förra veckan, minns inte.
Som sagt han fäller ju en del... Ändå har jag ju lixom inte använt något för att försöka få bort pälsen här utan det här har lixom bara ramlat av :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0