WTF!

Alltså man har ju hört på sistonde att det har varit en del hackningar på en del sidor, bla. på facebook.
Och man har blivit uppmanad att byta lösenord och bla bla.

Men man tänker ju typ ändå att det inte ska ha hänt en själv, eller hur?

Råkade hitta en länk till en sida här nu ikväll av en slump, har lixom aldrig brytt mig om att söka efter info om hackningarna.

Och på den sidan är det typ utskrivet en massa mejladresser och MED LÖSENORD!
Alltså dom som har blivit hackade....

Här är sidan --> https://anonfiles.com/cdn/1319660014377.txt

Bläddrar ner på skoj och hittar till min förskräckelse MIN MEJL + MITT LÖSENORD! WTF?
Dax att byta lösenord på alla sidor jag har samma...
Bytte på en del då det begav sig, men på vissa ställen bytte jag då till det som stod där.
Brukar variera mellan några, men dax att skrota det där helt tror jag.. ;)

Varför har jag inte sett den sidan tidigare? Aja, bra att jag hittade den nu av en slump iaf!
Kanske många som har sett den förut.

Men om ni inte har det, gå in och kolla så era uppgifter inte står med!

Nä, lite creapy...

Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

Min stod också med, har redan blivit hackad så har bytt :P Inget roligt när de hackade min fb genom min mail...

2011-11-06 @ 18:26:56
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0