Sjuk-shopping..

Ja det är precis vad det låter, och det gjorde jag igår.
Klen som en jag vet inte vad fick jag för mig att jag skulle in till Granngården och köpa saltstenar till Max.
Glömde det när jag va där i helgen och han är typ saltstens-knarkare och blir ledsen om han inte har en..

Sagt och gjort, satte mig i bilen och åkte in till Slöddertälje och Granngården.
Köpte 2 saltstenar.

Sen kom jag på den andra smarta idén, att åka upp till Hööks.
Vet inte om det va så smart, det va mörkt och en MASSA bilar och jag kände mig helt groggy och som en trafikfara..
Skönt iaf att dom nästan är klara med vägarbetena och det numera är 3 filigt både upp och ner till Sthlm från tälje!
Så slapp köer iaf, eftersom jag åkte på eftermiddan brukade det alltid vara det innan, nu va det bara mkt bilar..

Men jag kom levande till Hööks, och köpte det jag hade åkt dit för! :D
Nämligen ett träns jag har stått och dragit i flera gånger men aldrig köpt.
Sen såg jag igår morse att det va halva priset på det, och då va jag tvungen att ha det!



Och jag hittade ETT sånt träns, svart och i strl. cob, yeeeaayy lixom! :D
Det hängde bland dom andra tränsen, och jag frågade i kassan om det va det som det va halva priset på.
Hon kollade på mig som ett frågetecken provade slå in det i kassan och sa helt förvånat "ööh, ja det gick in för halva priset.." Bra koll ;P Men tur för mig, för om det hade hängt vid rea-sakerna hade det nog varit slut! :D
Kostade bara 225:-, som hittat! Dösnyggt på Max va det också, han som är lite små gay löööves bling-bling ;)

Sen fick han äntligen magic brush borstar, hans matte är lite trög.

Dom hade dom inte framme, och hon i kassan sa att "hänger dom inte där borta så finns det väl inga".
Men jag hade kollat hemma innan på lagersaldo och dom skulle precis ha fått in dom då det varit slut tidigare men nu fanns. Då sa hon "jaha, men då ligger det säkert på lagret, men jag vet inte om det kommer upp senare idag eller imorgon.." Lixom hallå? Vill dom sälja eller? Men innan jag hann gå kom en som hade häst i samma stall förut ut från lagret (hon jobbar där), då frågade jag henne lite på skoj varför dom inte har dom när det stod på hemsidan. Så hon smet ut och hämtade till mig lite bakom ryggen sådär, antagligen för att inte alla skulle börja fråga eller nått. Hade egentligen tänkt att köpa dom rosa/lila, men hon kom ut med dom i vanliga färgerna och jag orkade inte vara krånglig. Men va nog lika bra kanske, matchar hans grejer bättre även om dom andra va söta :)
Men han kanske hade blivit mobbad eller nått om han hade haft rosa borstar.. :P

Sköna va dom iaf! :D Max riktigt njööööööt! Han va inte så skitigt så fick inte riktigt prova dom så, dessutom är han ju klippt (även om det mesta redan har växt ut och jag måste klippa om..).
Men han tyckte dom va ruskigt sköna iaf, han brukar aldrig njuta sådär mkt av borstning, plutten!
Och jag såg verkligen hur det bara rasade stöv både i luften och från borsten, så dom verkar ju ta på djupet!
Dock hade dom kunnat vara lite större, tyckte inte alls dom va sköna att hålla i... fingrarna släpade lixom på Max.

Kommentarer
Postat av: Liza

åh det tränset är ju supersnyggt :D



SV: ja det hoppas jag med ! haha, modig vet jag inte om jag är. Mer impulsiv och dum xP men jag tänker nog inte handla därifrån mer...^^

2011-11-02 @ 23:08:06
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0