Ny hjälm :)

Va iväg och handlade lite saker idag.
Först till Biltema för att handla en grej till bilen som måste fixas. (En av alla miljoner saker..)
Sen present till pappa som fyller år imorgon, men va fika idag på eftermiddagen :)

Och sen sprang jag in på Hööks också och köpte en ny ridhjälm!
Har sagt och tänkt länge att jag måste köpa en ny men har aldrig blivit av.
Den har åkt i backen jag vet inte inte hur många gånger, så misstänkte att den inte va så säker längre..
Så igår när jag satte på mig den så hörde jag hur något sprack, lixom ooops :P
Vred man på den på huvudet så gnisslade den lixom sen, haha.
Så nu va jag verkligen tvungen...

Och världens bästa älskling hjälpte till (okej, betalade det mesta :P) att betala den eftersom jag typ är fattig för tillfället <3
En sån här blev det!




Har varit påväg att beställa den förut men då på en annan sida då den finns mkt billigare på andra ställen.
På Hööks kostar den 1049;-, har hittat den på ett annat ställe för 850;- ink. frakt!
Men nu kunde jag inte vänta utan behövde den nu eftersom min andra är helt paj, så fick bli på Hööks ändå.

Nöjd är jag iaf. Snygg, helsvart och skön! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0