Max 4/11

Blev lite sent idag, och ville hem till Idol, så släppte plutten i ridhuset så han fick röra lite på sig iaf :)

Hade med mig kameran också, men eftersom den suger så blir bilderna askassa när det är så mörkt.
Eller alltså om man inte vill få dom suddiga vid rörelse, så blir dom skitmörka istället.
Och dom är helt gryniga eftersom jag har ISO på högsta.

Men jaja man ser ju lite iaf! :)




Sötisen <3







Kolla, den flyger!

Hopp, hopp, hopp!



The evil eye!



Max sniffar pennor...


Hade även med mig Rox som fick springa lite i ridhuset med en tennisboll.
Stackarn är helt understimulerad efter den här veckan av slöande.
Ibland är det extra skönt med ridhus när man är slö, bara att kasta ut djuren i! ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så söt! :) jätte härliga bilder!

sv: aa, det kanske dem har! tack :)

2011-11-04 @ 23:39:14
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV. Tyckte det verkligen var häftigt :D



Läste nu att du hade 11 marsvin, vi har faktiskt också ett par :D Just nu har vi 7, men förra året hade vi 19 ;)

2011-11-04 @ 23:52:40
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

HAHAH hoppbilden gjorde min dag! så himla skön!



sv: Haha men jag hade ju det ;) då skulle du sätt mina armar!



Ja jag är sugen, men vill ha en av sportmodell och de växer ju uppenbarligen inte på träd. Men den på bloggen tycker jag var fin och med lite halm som grovfoder och mer motion skulle den säkert bli snygg ;) Men ska jag ha till ridning så bör jag ha en d-ponny alt maxad c. är endå 168 lång liksom ;)



Nej det är sjukt billigt för att kunna få näst intil svart på vitt om det finns nått som inte är normalt. är lite nervös dock, tänk om Bengan har nått (vilket jag iof inte misstänker men endå han är mitt hjärta)



2011-11-05 @ 00:06:18
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Ellen S

vilka härliga och roliga bilder! :) vad är det för ras? ser nästan ut lite som basjkir ;)

2011-11-05 @ 22:05:07
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0