I'm alive!

Vet inte vad som hände.. haft fullt upp och varken haft lust eller ork att skriva något.

Inte hänt så mkt iaf, Max vilade fre å sön och annars så har jag typ ridit i ridhuset barbacka precis som gångerna innan :P

Lagade bilen i söndags! Eller aa en grej som va paj.. bara resten kvar..
Men det värsta va att det va hål i avgassystemet och den lät som jag vet inte vad och alla avgaser kom ut fram, mindre bra. Så det är iaf lagat nu! Hade gått av vid muffen i främre röret, men världens bästa pappa kapade och svetsade och hade sig så behövde bara köpa en ny muff eller flexrör som det stod och en packning :)

Själva dom grejerna gick smidigt, men att få fast bultarna som håller ihop främre röret och katalysatorn va mindre smidigt. Vi har ingen lift så va svårt att komma åt, jag och pappa höll på ett bra tag innan vi fick fast alla, jag mosade in mina händer på ställen där dom egentligen inte fick plats och fick skit ont. Och va svart typ överallt när vi va klara, men till slut gick det och nu är skrothögen tyst och det är tätt i avgassystemet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0