Ljusblått kombiträns!

Ett ljusblått kombiträns (avtagbart bett, grimma och träns i ett) ligger förhoppningvis snart i min brevlåda! :D

Har kollat lite på distansträns i biothane, men inte hittat något som är ljusblått eller ens med silverspännen..

Så råkade jag snubbla över ett kombiträns i nylon som är ljusblått! :D

Köpt via en privatperson, men det ska knappt vara använt!

Är från ponnyprakt.se där man kan välja mellan mängd olika färger och dekorband, färg på spänne osv.
Och om jag skulle ha knåpat ihop en beställning själv hade jag nog valt exakt så som det här tränset ser ut.

Vad är oddsen för det lixom? ;) Så det va bara att slå till, trots att jag inte har några pengar just nu, så blir fattigt fram till lön men det är det nog värt!

Fick betala 300 + 60 frakt, men kostar nytt nästan 900 kr så det är ett klipp! :)

Den enda nackdelen skulle väl isåfall vara att det är i nylon, känns inte lika lätt att hålla rent, praktiskt vid regn och större risk för skav än biothane. Men hoppas det funkar bra ändå! Det kostar ju faktiskt mer nytt än ett "riktigt" distansträns, så hyffsat bra borde det ju ändå vara!

Hoppas verkligen att det passar! :D



Nedan tränset jag köpt till Max. Ljusblått med stjärnor! Han kommer bli sååå snygg på uteritterna (när han är frisk...) ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt med färgat träns :)

2011-04-12 @ 19:35:22
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0