Jackjakt

Är sugen på en ny ridjacka eller ev. väst.
Har precis som många andra fastnat för HV Polos snygga saker, och en jacka som jag hittat verkar skitsnygg.
Det enda skulle vara att jag är lite osäker på passformen, sett någon bild där den ser lite pösig ut, men är förhoppningsvis bara en dålig bild..

Snygg är det i vilket fall som helst!

Men har letat och letat men kan inte hitta jackan hos någon återförsäljare i Sverige.
Verkar vara så att man isåfall får krångla till det och beställa utomlands... :(
Och det vet jag inte om jag orkar riktigt.


Annars är deras väst Ventura också snygg. Hittade ingen produktbild på baksidan, men det är text skrivet på ryggen.
Skitsnygg! Men personligen föredrar jag av någon anledning jackor, men denna är faktiskt fin.



Kingsland har många snygga saker också, men det känns så uttjatat på något sätt, verkligen ALLA har det.
Iaf, den "vanliga" bomber jackan, känns lite tråkigt även om den är rätt snygg.

Men har hittat en annan som jag tycker är lite roligare, hittade ingen bra bild nu.
Men sett andra bilder och den ser verkligen skitsnygg ut! Står KL på baksidan av armarna.
Den är jag också lite sugen på...



Riktigt dålig bild! Dom andra jag sett så ser den skitsnygg ut, verkar vara lite mindre pösig passform också, då den finns/är (?) i dammodell :)


Hmm, mycket snyggt finns det iaf, får fortsätta kika runt :)
Om jag inte är helt säker blir jag rätt missnöjd och ångrar mig så jag måste övertyga mig själv ;)

Tråkigt iaf att jag inte kan hitta HV Polo jackan i Sverige.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0