Hinköverdrag

Sitter och klurar på om jag ska sy egna hinköverdag :)



Tycker dom som finns är så tråkiga, och dessutom blir dom slitna och slabbiga/blöta rätt lätt...

Tror då att jag kör på vaxduk! Borde bli rätt stabilt och dessutom tåla väta osv.

Finns dessutom i många fina färger och mönster!


Stoff och stil har en del fina, bla. det här fina ljusblåa.



Men tror jag ska kolla lite på Rusta, Ica Maxi och ÖoB, dom brukar ha en hel del sånt på metervara.

Klurar också på om det kan gå att skriva ut text i ett fint typsnitt på ett papper, och sen på något sätt rita av det på överdragen.
Skulle på så sätt även få med texten Kväll och Morgon men med lite roligare och personligare prägel! :)
Borde gå att skära ut bokstäverna och använda papperet som mall och sen fylla i det med spritpenna eller något.

Ska se vad jag kan klura ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0