Bortglömd..

Japp, det har bloggen blivit!

Har inte hänt så mkt iaf, Max och jag tar det fortfarande rätt lungt pga av senskadan.
Nu när det är så varmt så blir svullnaden i benet större och jag har helt enkelt mesat.

Han har gått i en vanlig hage nere vid stallet, först själv.
Och sen fick han en liten arab-flickvän vid namn Elmirah som han vart dökär i!
Men igår blev han dumpad då hon skulle upp på betet igen (hon hade gjort illa sig).
Så han blev ensam igen i hagen, även om båda hagarna bredvid har kompisar är det ju inte riktigt samma sak när man har haft en söt tjej i hagen ett tag ;)

Så idag släppte jag honom på betet, tror nog inte att  det ska vara någon fara för benet längre.
Och jag hoppas iaf att han inte hinner bli så tjock på bara några veckor, är ju inte så mkt drag i gräset längre..
Men med Max vet man aldrig iofs, han blir fet av allt ;) haha, glad blev han iaf köttbullen! <3


Max blev superglad när han fick träffa Brenton igen som han bara brukar träffa på sommrarna! (Ridskolehäst)
Dom började klia varandra direkt, höll på i säkert 10-15 min sötnosarna.
Först ena sidan, sen bytte dom plats och sida, och sen stod dom som i en ring och kliade svansarna, supersöta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0