Horseware <3

Jag älskar verkligen Horsewares produkter, inte så dyra så man blir ruinerade men ändå snygga och med bra kvalité.
Fyller år om en månad och önskar mig lite saker från just dom! =)

Pratat lite med gubben om att jag vill ha det, och han har sagt ungefär hur mkt jag får beställa för och så :P
Så kommer ju veta en del jag får, men då får man ju det man vill ha! Super bra tycker jag =)

Svårt att bestämma för vad jag ska beställa, men vet på ett ungefär, men det finns ju så mycket mysigt..


Ska nog iaf beställa regntäcket till Max, han behöver verkligen ett nytt.
Fleecemössan, nackvärmaren och fleecesockor till gummistövlar.
Är nog hur mysiga som helst! =)
Fleecetröjan är jag lite sugen på också, men får se, rätt dyr för en fleecetröja..
Och sen finns det ju hur mkt annat som helst som man vill ha :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0