Mår lite som..

..en påse med skridskor som min kära sambo skulle ha sagt.

Idag va andra dagen den här veckan jag deckade i soffan när jag kom hem, för att sen vakna vid typ 2.. kul!
Vet inte om jag bara är allmänt klen eller börjar bli sjuk?

Pluttis fick iaf vila idag :)

Hoppas ett paket jag väntar på kommer imorgon! :D
Kan ha råkat klickat hem en grej i måndags trots brist på pengar (A)
Är för övrigt helt sjukt hur man kan förlora typ 1600:- på att va hemma en vecka och vara sjuk från jobbet...
Men jag resonerade så att jag verkligen skulle ångra mig om jag väntade och grejen försvann.
Har bara hittat den på ett enda ställe i sverige och med min tur så skulle den säkert ta slut...
Så Max får den i tidig julklapp! :)

Spännande och se om den passar osv. vill ha nu!



Kanske inte så svårt att gissa vad det är? :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: ja, stall ägaren har 3 åsnor och en mula :D sjukt söta! Mio går bara med åsnorna och mulan går tillsammans med alla andra hästar :)

2011-12-01 @ 07:18:09
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Anna - tömkörning och shettisgos

En grimma? ;)



sv: Tack :D

Haha ja det är sussi som förstörde allt. Har en animering till och samma visa där, när bild nr 2 ska tas jo då hoppar hon upp i fönstret.



Han hette Bengtsson när jag köpte honom ;) Hade han inte hetat det hade han nog fortfarande gått med sin mamma i den småländska skogen :P



sv2: Lite så är jag med :P sätter den löst liksom. Om hästen har stora tecken i ansiktet kan det vara snyggt utan nosgrimma men annars ser det så naket ut :P

2011-12-01 @ 11:02:44
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0