:D

Hämtade ut ett paket idag som innehöll det här!



Ett supersnyggt skrittäcke i ylle!
Blev till och med positivt överraskad när jag öppnade paketet, va ännu finare i verkligheten.
Klara färger, svansflätan va i lite glansigare material och yllet va jätte fint! :D
Slängde på det lite snabbt över Max ute täcke för att se om det passade eftersom det inte va i storlek utan i COB, men det verkade passa. Möjligen liite stort, men va så lite så det gör inget.
Tror han blir superfin i det, ska inviga det imorgon!

Köpt på Sharpman.se för endast 199:- (!), dom hade något tillfälligt parti till kanonpriser!
Känns inte alls billigt utan va jätte fint. Supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Jag hoppas det!!



Vad länge sedan du skrev!



Har du någon egen tatuering? Isf har du någon aning om hur mycket det kommer att kosta med 4bokstäver? :)

2011-12-24 @ 08:48:44
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Jorunn

Vilket jättefint ridtäcke, & fin blogg! :)



sv: alltså jag är säker på att xxxs kommer passa jättebra på dig! Jag är ungefär lika lång som du och väger typ lika mycket så. :) Sen ryms det också hur bra som helst en tjocktröja under & så är den också väldigt varm & otroligt skön, medans den är tillräckligt tajt som gör att den är superbra att rida i. :) kram

2011-12-27 @ 15:22:42
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0