Död fisk...

Underbart väder det har varit idag! :D

Hela familjen va ute en sväng i skogen, ca 1 tim och 20 min. Jätte mysigt!
Pojkarna va jätte duktiga och lyssnade jätte bra.
Malte fick ha sin rygga på också :)

Är jätte mkt vatten ute överallt i skogen, och gick även till en sjö som ligger en bit härifrån.
Så pojkarna har badad en hel del, tyckte dom va jätte mysigt.

MEN... FYFAN VA DOM ÄR ÄCKLIGA! Hundarna alltså... Dom badade och plaskade i sjön som vi gick till, helt plötsligt kommer Malte upp med en död brun slapp äcklig fisk i munnen! BLÄÄ!
Sa åt honom att släppa den och då va Rox tvungen att kolla va det va så han gick dit och slickade på den... sen gick vi! Usch! Haha, dom har inte fått pussat på mig idag efter det, snuskisar!

Igår kväll gjorde jag rent åt marsvinen och möblerade även om i deras rum som jag tänkt göra länge.
Städade och donade = 4 timmar tog det :/ Ändå har jag råttornas bur kvar.. Men bra blev det! =)
Men va lite trött sen, gav upp klockan 3 på natten, typiskt mig att göra allt då.. ;)

Älskling har även röjt jätte fint på tomten när jag va i stallet, nu börjar det se mkt bättre ut! =)


Äntligen är det våååår på riktigt! Så himla glad!
På prommisen såg vi säkert 5 citronfjärilar, två bruna fjärilar, en orm och sen såg jag en liten nyckelpiga som satt på Max sjukhage =)


Lilla nyckelpigan som satt på Max sjukhage =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0