Slagen stjärna

Är jätte trött idag..
Både sovit och ätit alldeles för lite dom senaste dagarna, så me be dead!

Skriver imorgon hur det gick med equiterapeften och grejer idag, ringde även vet. idag med.
På ett sätt gick det väl väldigt bra även om jag på ett sätt hade velat annorlunda.
Men som sagt mer om det imorgon :) Känner att det kommer bli rätt långt om jag ska skriva om det, och jag varken orkar eller litar på min egen formulerings eller stavningförmåga för tillfället.. ;)

Hoppas alla har/haft en super mysig fredags kväll iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Liza

SV: ja visst är det snyggt ! dock skulle jag egentligen inte lägga så mycket pengar på ett schabrak ! :/ men nu är det gjort ! och nu har jag shoppinhförbud ända fram till jul :P



precis, det viktigaste är ju att man själv och hästen mår bra (:

2011-10-08 @ 01:01:01
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: Visst är de?! Den bara gick av. Ska ta bild o visa på bloggen sen.



/ Eleonor

2011-10-08 @ 17:15:34
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv; Eller hur :P



Haha precis ;)



Så är det med allt tycker jag :P Saker ska bara fungera så enkelt är det. Bilen ska rulla, mil efter mil och bränslemätaren får MAX röra sig en liter om dagen trots milsköra. Hästen ska aldrig vara halt och den ska dö samma dag som sin ägare. :P

2011-10-09 @ 10:24:47
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0