Räkan Max :)

Hade en massa annat att göra idag också, så blev stallet sent idag igen..

Men Max blev klippt iaf, så nu är han en räka! :D haha
Lite finlir kvar då både min och Max koncentration försvann.
Det får jag fixa i veckan eller i helgen eller nått, men det mesta är som sagt klart :)
Klockan hann bli rätt mkt när jag va klar, men tänkte att jag kunde tömköra lite i ridhuset iaf.
Men det va bra mkt kallare än va jag trodde, så nysnaggade Max skulle behövt ett ländtäcke som jag då inte tog me..
Kändes kallt att skritta, så blev typ nått varv i skritt, några varv i trav och sen gick vi in :P haha
Det ultimata träningspasset, verkligen.

Men nakenfis blev han iaf, tror han tyckte det va skönt.
Han va jätte pigg och såg fräsch och fin ut :)


För övrigt vad det en sån DeLaval klippmaskin jag hade :P Va ju lite osäker :)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Ja, jag tror det iaf! Det är iaf gjort på exakt samma vis och har samma musik ^^ Starshine tror jag att det heter.

2011-10-16 @ 22:54:09
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: ja, riktigt kul med tanke på att det var så längesen sist, kul att se att han håller formen! ;D

2011-10-16 @ 23:10:41
URL: http://fjordyy.webblogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

Oh mysigt för lille Max :D Ska klippa Bengan nu snart tror jag, han svettas typ dyngnet runt stackarn :(



DeLaval är det rätta ;)

2011-10-17 @ 03:19:08
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0