Raggsockor

Raggsockor är lurviga och söta..

.. och med snälla, kloka ögon!


Så nu vet alla det! :D haha

Totalt meningslöst inlägg, javet! ;)
Men kände för att slänga upp något innan sängen, och hjärncellen slummrar fortfarande.. :P

Observera att det är 3 olika raggsockor på bilderna, det är väldigt viktigt!
Sokki, Kalle och Samur, egentligen något obegripligt på isländska men det försöker jag inte ens ge mig på.
Då kommer den övertrötta hjärncellen kortslutas, och det skulle vara lite tråkigt...

Haha, nä nu ska jag nog inte röra bloggen förens imorgon innan det hela blir ännu tråkigare, om det nu går ;)
Vet redan att jag imorgon kommer tycka att jag själv är dum i huvudet, som typ alltid.
Så för att inte hamna i bråk med mig själv så få det bli såhär, det är så jobbigt när man är osams med sig själv..

Gonatt!
Ska nog försöka gå och sussa tidigt för en gångs skull (i min värld), typ nu.
Innan klockan flyger iväg och simsalabim är 3... och jag är död dagen efter.
Har sovit alldeles för lite dom senaste dagarna.

(Observera att hela det här inlägget är bortkastad tid att läsa, tid ni aldrig får igen. Om ni nu tragsikt nog har råkat läsa igenom allt svammel så säger jag av hela mitt hjärta; förlåt!)


/ en övertrött j*vel.

Kommentarer
Postat av: ylva

sv: tack eller vad man säger ;)



haha jag läste nästan hella inlägget, liter bortkastad tid kanske det vaar ;P fast fina bilder!

2011-10-04 @ 08:20:24
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv: Komplicerat ;) Förra vintern så fick jag hem henne för att rida in henne, förbereda för tre års testet + visa henne. Efter 3 års åkte hon till sina ägare igen och jag bestämde mig för att köpa men hon gick inte igenom besiktningen men fick åka till öland iallfall som sällskap till Bengan. Sen fick hon ju pingpong i huvudet och fick åka till Per Svensk som är känd westernryttare och nu står hon hos ägarna igen och vet inte riktigt hur det blir ;)



Ja, du får köpa en Bengan också ;)

2011-10-04 @ 09:35:16
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: ylva

sv: ja det var jättehäftigt att se henne rida och även rida själv :) då fattar man lite mer, om man får rida på samma häst sen ;)



haha men det är väl roligare att ha lite kul än att tjafsa om en massa tråkigt :P

2011-10-05 @ 09:49:53
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0