Max 9/10

Vi red ut en sväng idag i kylan.
Usch va kallt det börjar bli nu, hade nästan tappat känseln i fötterna innan vi kom tillbaka..
Jag har sveriges känsligaste fötter tror ja :P
Blev så efter att jag förfrös dom en gång så dom nästan blev missfärgade, efter det så tappar jag känseln för ingenting typ! Skit roligt på vintern kan ja lova, behöver bara går ut så finns dom inte längre.. :P

Vi va ute i ca 40 min, mest skritt men även en hel del trav.
Känns skit mysko att trava så mkt... :P haha
Men benet håller än så länge iaf ;)
Tänkte öka traven rätt mkt nu i en vecka (började i fredags) och sen börja galoppera.
Måste ju sätta fart om vi ska vara helt igång på några veckor!

Max hade sina nya gympaskor på sig då vi red på en väg där det ligger mkt stora stenar och även tegel bitar osv.
Dom sitter bra, och han verkar tycka dom är sköna :)
Och än så länge inget skav iaf, men som sagt dom sitter lite tajt.
Hoppas att dom töjer sig lite.
Glömde ta bild med dom på, hade tänkt göra det men glömde nog bort det för jag frös så mkt :P

Här är några kassa bilder från våran ridtur iaf, haha

Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

kass kommentar Petra ;) en halv länk och tomt kommentarsfält :P

2011-10-09 @ 21:10:07
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0