Max 13/10

Blev barbacka i paddocken idag igen.
Varken jag eller Max va särskillt fokuserade eller motiverade, va dessutom SVINKALLT så jag tappade känseln i fötterna på en gång så blev bara ca 20-25 min, mest skritt på lång tygel typ.
Han kändes lite trött och stel idag med, så han får vila imorgon och hoppas att det är bättre på lördag.
Fast iofs i traven va han väldigt frammåt, men inte i skritten, hmm jaja.
Han får vila imorgon i vilket fall :)

Va alltså svinkallt, och förstod varför när jag åkte hem, 2 grader va de, mysigt!

Han börjar bli riktigt lurvig också sötisen :)
Halsen, magen och rumpan är alldeles jätte lurviga.
Men troligtvis så klipper jag honom på söndag, pappa kan troligtvis komma och hjälpa mig, alltid bra med en hjälpande hand :)
Vill inte vänta för länge så det hinner bli svinkallt så lika bra att pälsen ryker på en gång..



Tror det är en sån jag har :P Är iaf en DeLaval och den ser ut sådär (eller väldigt lik om inte annat..) :)

Snart är Max en nakenfis! Mohaha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0