Max 11/10

Blev ca 25 min i ridhuset.
Av någon mysko anledning hade dom lektioner i paddocken idag?
Tycker som sagt underlaget i paddocken känns bättre för Max, är djupare/mjukare i ridhuset som blir lite gropigt/ojämnt om ni fattar :P haha
Så försökte hålla mig ute på spåret där det är lite mer packat och fastare.
Max va sjukt mjuk och fin i munnen, lätt för skänkeln och mjuk och böjbar :)
Dock så blev han trött väldigt fort.
Och jag hade dessutom ingen känsel i fötterna så det blev inte så länge..

Blev barbacka, Max fick ha sin pjyamas-fleece på och jag kunde ha gympadojjor vilket va rätt mysigt i kylan.
Va 3 grader när jag åkte ifrån stallet!
WTF? Alldeles för lite kläder hade jag på mig, så frös skitmkt, speciellt om fossingarna...
Får ta med mer kläder imorrn tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0