Max 5/11

Red i paddocken i ca 35 min.
Och idag gick det verkligen inte bra.
Max va dragig och stark i galoppen, gick inte att böja åt höger, vägrade ta stöd på yttertygeln i höger varv osv.
Han har ju lite svårt i högervarv, men inte såhär mkt..

Men jaja, förhoppningsvis går det bättre imorrn! :)
Det kan ju inte alltid gå bra.

Red iaf på rätt ordentligt, mkt trav och galopp.
Och försökte jobba mkt i högervarv så trött blev han iaf :)

Benet såg bra ut efter också (där senskadan va).
Jag vet att jag skriver det typ efter varje ridpass, men kan fortfarande inte släppa oron för att när jag tar av lindorna att han ska vara tjock i benet. Kommer säkert oroa mig ett bra tag även efter att vi är helt igång, hönsmorsa som man är ;P


Max på en tömkörningstur i våras :)
Gud va jag verkligen behöver nya fina bilder...



Kommentarer
Postat av: Mela

Max är en gullig ponny :)



Sv; Japp han är barfota sedan september. Jag tycker att cavallobootsen känns så klumpiga så jag hoppas att Vannes kan ha easyboots.

2011-11-05 @ 23:23:10
URL: http://flygerivinden.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: haha ja visst är han!



Japp det gjorde vi :D Marsvin är så underbara!

2011-11-06 @ 00:01:41
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Ronja

SV: Dels och täcket vart även kokosboll eftersom det fastnade en massa spån xD



Fin ponny du har! :)

2011-11-06 @ 01:22:54
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0