Provisoriskt

Eftersom det inte verkar komma någon snö så gjorde jag en ny header och ändrade lite provisoriskt med gamla bilder.
Snön som kom idag va bara blask...

Och eftersom jag inte har några roliga vinterbilder så slängde jag bara ihop något sålänge.
Den gamla kändes inte riktigt som den passade till årstiden :)

Men ska försöka att ta nya bilder och göra något bättre sen när det kommer snö!
Skulle även vilja göra om mera förutom headern, men då måste man ha tid och det är något som jag oftast inte har.
Ska försöka ändra lite annat sen också, men så länge så får det här duga.

Va tycker ni, duger det sålänge? :)

Gamla:


Det känns lite gladare med mera färgen, men samtidigt är det ju inte direkt vintrigt.. :P

Kommentarer
Postat av: alice

Tycker båda två är skitfina verkligen! :D

2011-12-19 @ 15:44:08
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

ÄLSKAR den nya :D

2011-12-20 @ 12:39:51
Postat av: Josäfin :>

ÄLSKAR den nya :D

2011-12-20 @ 12:39:59
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0