Ny cool grep! :)

En sån där plastpinne har varit borta på min grep sen i somras, men den har ändå funkat bra.

Men för nån dag sen så gick självklart pinnen bredvid också sönder = stort jävla hål där alla kluttar ramlar igenom.
Helt värdelös alltså.

Så imorse efter jag hade varit i stallet och släppt ut Max och mockat osv. så hann jag susa förbi Granngården innan jobbet.
Tanken va att bara köpa ett nytt grephuvud, men det slutade med att det blev en hel LIMEGRÖN!
Tuff eller hur?
Blev genast sugen på att mocka!



Ööh, men bra att bilden blev skit liten och inte går att rotera.
Appen kanske inte va så bra trots allt.. jaja man ser ju lite iaf.

Nej, nu måste jag jobba...
"Bara" 7 timmar kvar innan jag slutar, kul.
Fredag iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: illustrator cs6 :)

2012-10-12 @ 21:39:36
URL: http://zmurfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0