Max med sin rosa boll :)

Ignorera hur jag låter/pratar ;)
Och jag vet att jag inte tajmar klickern riktigt, men hade så mkt att hålla reda på i händerna.
Är inte hela världen eftersom han redan vet vad han ska göra också :)
Mkt viktigare att göra i exakt rätt ögonblick när man lär in nått nytt, så dom vet exakt när dom gör rätt. Men nu som sagt - inte hela världen!



Mobilen va grinig och stängde av filmningen eftersom batteriet började bli dåligt, därav att filmen slutar tvärt.
Blev lite missförstånd där på slutet också ;)

Filmat förra veckan.
Under samma pass så bockade/sparkade han backut och galopperade i full fart efter bollen några gånger! :)
Men eftersom mobilen va grinig så fick jag inte med det...
Lite ser man ju iaf.

Är jätte sugen på att börja lära in en massa nya saker!

Några tips/önskemål om vad vi ska träna på? :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha vad duktig han är! Jag har en gigantisk snorgrön boll som Madde är l i v r ä d d för. Vi har en del att träna där... Och kul att du börjar blogga igen!

2012-03-08 @ 07:23:24
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud va roligt det ser ut! :D Så duktig han är! var han rädd för bollen första gången han såg den? :)

sv: hihih :D håller med!

2012-03-08 @ 16:11:03
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0