Lördag :)

Så skönt med helg!
Den här jobbveckan tog död på mig, varit helt slut, därav ingen bloggning.

Men nu känner jag mig utvilad, råkade vakna vid 2, haha skittråkigt att sova bort hela dagen men samtidigt skönt att känna sig utvilad :)

Ska fixa iordning mig och sen åka till stallet så jag inte kommer hem så sent, kan ju vara kul att träffa sambon lite ;)

Försökte ringa vet. igår, dels hade tänkt att ringa honom i veckan i vilket fall som helst för att be honom kolla på Max igen eftersom han är så dålig på att visa om han har ont.
Sen blev det inte att jag gjorde det tidigare i veckan, men nu dom senaste dagarna så har börjat se sämre ut igen och va liiite tjock i ena hasen.
Så måste få tag i honom på måndag...
Får se hur Max ser ut idag.
Även om han nu inte skulle visa nått på böjprov den här gången så vill jag nog röntga honom ändå även om det kostar en del.
Känner att det är så jobbigt att inte veta vart det som spökar sitter så man kan försöka underlätta vid arbete, använda back on track osv.
Spatt och knäproblem ska ju tränas på olika sätt och har olika förutsättningar osv.
Så vill verkligen veta.


Lilla köttbullen <3

Nä nu ska jag sätta fart, hoppas att Max ser bättre ut idag :)
Bloggar mer ikväll och svara på kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Åå hoppas du får veta! Stackars Max! :(<3

2012-03-19 @ 12:40:25
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0