Förlåt, förlåt, förlåt!

Som rubriken ovan, FÖRLÅT!
För att jag bara drog till Hööks och sen aldrig kom tillbaka.. ;)

Jag vet inte riktigt vad som hände, kände att jag inte riktigt hade tid och ork för bloggen.
Varit inne i nått sånt där "vinterångestjagorkarigentingmerändetnödvändigaste" typ.
Sen på det så började Max se sämre ut i bakkärran som krånglat lite under igångsättningen..
Så tappade lusten helt.
För att samanfatta lite så har vet. varit ute flera gånger, första gången va han halt på alla fyra vid böjprov!
Han sa att hade det varit en mindre schysst häst som inte ställer upp så hade han inte gått mer än några meter. :'(
Medans Max har varit jätte pigg och positiv att rida och allt, och det då tydligen fast han måste ha haft jätte ont.
Lilla hjärtat <3

Senast han va ute så visade han inget på böjprov, men såg fortfarande inte helt okej ut på volt.
Men han tyckte att eftersom det va en sån himla förbättring så skulle jag göra ett nytt igångsättningsförsök.
Om det blev sämre igen så ska vi röntga knän och haser båda bak.
Då det troligtvis är någon skelettförändring, typ pålagringar i knän, spatt eller liknande...

Mer om det sen!
Ska försöka hålla bloggen lite levande nu, så kommer mer om det eftersom den ju till största delen handlar om Max! ;)

Bjuder på lite bilder från i vinter :)











Vill bara säga att jag blev hur glad som helst när jag loggade in här, och såg att det har varit några tappra själar som kikat in här varje dag!
Och även för dom supergulliga kommentarerna som jag fått, om att vi va saknade osv. TACK! :)

Ska försöka slänga ihop en lite vårigare header så fort som möjligt också, den nuvarande känns lite väl vintrig. :P


Kommentarer
Postat av: Alice

Yees!! :D vad grymt att du är tillbaka! :D Lätt att jag kommer klicka in här varje dag nu.. haha!

Hoppas allt ordnar sig med Max, vet hur jobbigt det är med en häst som har ont.. Men hoppas somsagt han blir bättre!

Tack så mycket! :)

2012-03-07 @ 22:57:22
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/
Postat av: Matilda



Vilka söta bilder! Så himla fina..



SV: Haha bra att du gillade det! Ja med veg mat är svårt att komma på vad som ska göras!

2012-03-08 @ 03:03:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Låjs

Wiii, du är tillbaka! :D Tråkigt dock att höra om Max. Hur är det med honom nu? Blir det röntgen?

2012-03-08 @ 11:48:36
URL: http://loijzan.blogg.se/
Postat av: Anna -Dressyr travare med rörelser upp till LA i kroppen och dressyr shettis över det vanliga.

JA! Välkommen tillbaka :D

2012-03-12 @ 07:38:10
URL: http://chevalaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0