Vad hände?

Ja va hände med dom vackra, härliga sensommar kvällarna egentligen?

Tycker det går alldeles för fort nu...

Jag slutar jobba kl 19 varje kväll och åker alltid till stallet efter jobbet.
Förra veckan hann jag iaf kasta mig ut och rida innan det blev mörkt.
Men från och med i måndags har det redan börjat skymma när jag har åkt från jobbet och har blivit kolsvart typ innan klockan 20! Lixom what??
Det kan ju inte gå så fort att det är så stor skillnad bara efter helgen... Helt sjukt!
Igår och idag har det vara pannlampa på och Max och jag har traskat runt ute i mörkret.
Vill undvika att rida i både paddock och ridhus så mkt det bara går med tanke på hans ben.
Och att det är så sjukt tråkigt att bara gå runt där utan att kunna träna på riktigt...
Så reflexer och pannlampa på helt enkelt! :(

Kan vi inte börja om med våren? Snälla!


Saknar... Mysiga kvällsturer, bara jag och Max i ett vackert grönt landskap med solnedgången i bakgrunden. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0