Precis klickat hem

Ett sånt här täcke till Max :)

Shires Stormcheeta Combo


Skrev ju ett svamligt täckesinlägg förut, och kan säga att jag blir inte klokare ju mer jag kollar.
Börjar snarare vela ännu mer.
Fel färg? Dålig kvalité? Konstiga i formen? osv osv osv
Så nu jävlar bestämde jag mig att jag tar helt enkelt det som är mest prisvärt! :p
Haha, egentligen är jag inte helt övertygad om att jag har valt rätt men det är bara att hoppas att det blir bra.

Många verkar vara väldigt nöjda med det här täcket, och eftersom det är 2000d i yttertyg borde det vara hållbart!

Nu är det bara att hoppas att det passar! :)
Om det gör det och känns bra så kommer jag nog vara nöjd, hade som sagt hittat en sida där dom fanns i ponnystorlekar för halva priset, så lika bra och passa på!
Känner mig dock lite orolig för att det skulle vara slut eller nått fast dom har glömt att uppdatera.
Stod att alla storlekar från 130 och uppåt va slutsålda, vilket gjorde att det bara fanns 115 och 125 kvar.
Men det har stått så länge, så hoppas att det finns kvar i 125! Har trots allt redan betalat...

Jaja, fick det iaf för 798;- + 100;- frakt = 898;-
Ordinarie pris 1790;- + frakt! Så borde ha gjort ett klipp ;)

Är lite orolig för att färgen som är nån sorts rödmetallic som ska skimmra i rött och lite blått typ ska se weird ut på Max, han har ju lite speciell färg.
Nä nu hoppas jag att det passar och att färgen inte är för konstig på honom!! :D

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. visst är det! :D



jättesnyggt täcke!

2011-09-27 @ 21:32:21
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0