:(

Hade fått ett mejl om att täcket jag beställde självklart va slut.. :(
Stod på hemsidan att det va slutsålt från strl. 130 och uppåt = 115 och 125 skulle finnas.
Riktigt tråkigt att det då inte fanns ändå.
Men om jag förstod henne rätt så skulle hon få in nya om 2-3 veckor som jag då kunde få för det priset jag redan har betalat trots att dom då kommer kosta 1298;-.
OM jag fattade henne rätt, frågade då det va lite luddigt skrivet.
Måste jag lägga till pengar vette fan om jag vill ha det, dåligt då det ju stod att det skulle finnas...
Men om jag inte behöver lägga till något så är det ju ändå inte hela världen att få vänta några veckor.
Behöver det ju inte ännu ändå.

Men tråkigt iaf, när man har köpt saker så vill man ju prova och klämma så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0