Tror jag måste.

Ska hoppa in i duschen nu och sen göra middag.

Sen är jag faktiskt lite sugen på att köpa en månads prenumeration av spelet Star Stable som jag skrev om tidigare.. haha, är jag störd då? :P Är ju lixom troligtvis inte gjort för min åldersgrupp.. ;)
Men testtiden man fick va ju faktiskt rolig, och det är ju som sagt ett online spel där man kan göra mkt mera saker.
För att kunna spela det måste man köpa, man kan betala helårs, halvårs, 3 månader eller 1 månad åt gången.
En månad kostar 49kr ;) haha, men jag tror jag måste prova på iaf! :D

Och det va tydligen inte jag som bara hade missat det, det lanserades nyligen :)


Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv: Tack :D



Ja, det är tanken. Hade en enkät uppe för ett tag sedan och intresset för att jag skulle börja sälja kombilindor med ull på innersta delen var rätt stor. Så ska väll börja ta fram demos.

Jadu, symaskinen kommer nog av tomten tror jag ;)



Åh barbackapaddarna som man kunde läsa om på buke? Var sjukt sugen på att sy en sån också :D



håren letar sig upp in my butt :'( haha! Jo men alla är vi olika känsliga ;)

2011-10-14 @ 03:30:33
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Emma ♥ Lydia

Sv; Håller med! Ja, han är söt :)



Det där spelet verkar super roligt! ;D

2011-10-16 @ 10:58:21
URL: http://youngrider.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0