Star Stable

Gick inte alls bra för mig med allt jag skulle göra ikväll... :P

Kom hem strax innan 22 och fortsatte då med något jag började pula med igår kväll.
Få igång spelet Star Stable som jag hittade igår.
Tog säkert hundra år, krånglade en massa med laddning av spel osv.
Gav upp strax innan 03.00 igår...
Men nu gick det till slut!
Och jag fastnade totalt, när trial versionen va klar och jag inte kunde spela mer utan att betala hade klockan blivit 00.30. VA? haha, jag har inte ens bytt kläder, duschat eller gjort middag...
Dax att sätta fart kanske! :P

Men kan iaf tipsa om spelet.
Egentligen är det väl ett riktigt barn-spel, men jag är en riktig nörd när det gäller häst spel och tycker det är askul ändå! :P
Va mest en massa uppdrag man skulle utföra, iaf i början.
Vet inte hur det blir sen eftersom man måste betala för att fortsätta.
Trial versionerna är ju för att man ska bli fast och betala - och ja, jag funderar nästan på att köpa skiten! :P haha

Ni hittar det här --> Star Stable , och det är som sagt gratis att prova! :D



Det ska tydligen vara någon sorts fortsättning på ett Pollux spel om jag har förstått det rätt, så kanske någon som har provat det där? Men det här är alltså en online version av spelet, och det är på svenska! :)

Kan ju vara så att det är asgamalt det här spelet, och att det bara är jag som är trög och har missat det.
Men tänkte om jag har missat det så kanske någon annan har gjort det med! :)



Kommentarer
Postat av: Liza

ooh jag spelade något sånt spel från pollux för en massa år sen :) superkul ju ! måste kolla in detta !!

2011-10-13 @ 08:38:40
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Olivia

Haha, det är Starshine! Jag har alla spel och de är sjukt mystiska. Oväntade saker händer och man är 1 av de 4 stjärnryttarna typ, med magiska krafter. Man själv kan snacka med hästen och man slutar aldrig att förvånas haha!

2011-10-16 @ 09:41:48
URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hat alla starshine spel och starstable som är uppföljare till starshine. Har även sett online spelet men vet inre riktigt om det är nåt för mig, men spelen är asbra och det bästa som någonsin kommit från pollux :)

2012-08-30 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0