Max 1/10

Max och jag skrittade ut en tur i det fina vädret idag!
Skit härligt att rida när det är ljust och solen skiner :D
Skrittade på en grusväg och sen på en stubbåker, kanske blev 20 min.
Vi tar det lungt tills eguiterapeften (?) kommer på fredag, men det är alltid (nästan) bra att röra på sig lite i skritt.

Barbacka som vanligt, och med hackamore, bara en mys-tur :)
Eller inte helt barbacka, han fäller något helt sjukt.
Så blir med schabrak under och idag också lite mjukt för rumpan med en fårskinspad.



För övrigt så hörde aldrig hovis av sig idag, trots att han hade sagt att han skulle komma sen eftermiddag/kväll.
Pappa skulle ringa imorgon på förmiddan.... Börjar bli grymt irriterad på honom, det tar hundra år och han glömmer bort osv.
Och varför pappa ringer honom trots att jag inte har bott hemma på flera år är för att det har bara blivit så att han har fortsatt ;P

Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

sv; tack! :)

2011-10-01 @ 22:20:36
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv; Okej :D Ja men självklart går det alldeles ypperligt! Men för gammal är du inte, avd b är numera öppen för alla ;)



Distans verkar rätt roligt, inte så insatt men har en kompis som tävlar det med sin arab :D Har han vart skadad mycket?



Den stora bruna står hos mig på försäljning och vidareutbildning (just nu igångsättning) och sen beroende på hur länge han stannar här så är väll målet att nästa år komma ut och skrutta runt några LC hoppning och dressyr bara för att ge han vanan :P den stora grå vet jag inte om hon kommer hit igen men annars ska hon visas kvalitén nästa år.

Och bengan ska bli körhäst :D

2011-10-02 @ 09:42:50
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: tack!:D

2011-10-02 @ 16:36:11
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0