Klippning

(Tidsinställt)

Börjar väl kanske snart bli dax för att klippa Max.
Eller om ett tag iaf.. ;)
Flera i stallet som har börjat.
Jag räknar iskallt med att han kommer vara igång ordentligt i vinter och då kommer det behövas.
Och att klippa när det redan är kallt känns ju inte så schysst.
Då klipper jag hellre flera gånger, har ju ändå egen klippmaskin :)

Men då till dagens i-landsproblem!
Brukar bara vara tråkig och klippa en vanlig helklippning där jag lämnar ben, huvud och en fläck på ryggen.
I år känner jag mig dock lite sugen på att göra något roligt på rumpan!
Om jag lyckas.. ;)
Vad ska jag, eller rättare sagt försöka klippa för något? :)

Kanske ska vara lite kreativ och få användning av min icke existerande konstnärliga sida? ;)




hahaha, nää det där skulle jag aldrig lyckas med.. även om den översta faktiskt va cool!
Men sådär skicklig är jag då inte med klippmaskinen... :(
Och den undre, visst den va tuff, men NEJ! ;)

Fundera på att göra något så otroligt ovanligt som en stjäna eller ett hjärta.
Tråkigt jag vet..
Men känner mig till och med tveksam till att klara av det.
Iaf inte med min stora maskin, man kanske ska köpa en liten bara till rumpan?


(alla bilder lånade från google)

Någon som har något annat bra förslag på något enkelt?
Eller vad ska jag göra, stjärna eller hjärta annars?

Eller ett M kanske?

haha, som sagt, dagens i-landsproblem! ;P

Mindes precis en klockren klippning jag såg på bukefalos för länge sen, hahaha det va någon som hade klippt och lämnat ordet åsna med skitstora bokstäver på rumpan! Ponnyn hade tydligen precis lyckats tamja klippningen med att hitta på hyss eller något sådant. Haha, klockrent! :D
Det kanske vore något? ;P





Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

haha festligt! Min kompis klippte hästens namn "panks" på rumpan, för att få till de skarpa kanterna använde de en nästrimmer ;)

2011-10-06 @ 19:18:42
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0