Halvdöd

Skrev ju i måndags att jag inte mådde bra, och visst det har blivit bättre men är fortfarande inte bra.
Sjukt trött och till och från lite bröstsmärtor, svårt att andas och hjärtat slår ovanligt hårt osv.
Jag är inte sån som brukar noja mig över småsaker, men blir det inte bättre snart så får jag nog kolla upp det..

Jaja, igår red jag iaf i ridhuset.
Red mkt skänkelvikning och försökte få honom smidig och lösgjord, blev mkt bättre mot slutet.
Även att få stöd på yttertygeln i högervarv, det har han fått jätte svårt med, antagligen för han är stel i höger sida.
Han va iaf duktig :)

Idag red jag i paddocken, tog det lite lugnare än igår.
Men han kändes fin idag, jobbade lite med att få han mjuk i högersida och stöd på yttertygeln.
Han va duktig idag med :)

Sen har jag typ ingen kraft eller hjärnkapacitet till att komma på något roligt att skriva..
Mår som sagt inte helt hundra, efter jobbet och stallet så är jag i princip halvdöd :P


Gammal bild från -04

Kommentarer
Postat av: Matilda- Bloggtävling på bloggen

Sv: Haha du ska veta att det inte är så svårt att ta knäppa bilder, med så skäppa hästar man har :)



Ja han har en iktigt härlig färg din polle :)



2011-10-27 @ 01:23:00
URL: http://farrixmo.blogspot.com
Postat av: Anna - unghästutbildning

Ursh! Krya på dig bästa Petra!

2011-10-27 @ 12:18:18
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv: Haha han är nå mest biff runt magen dock men sakta men säkert ;)



Jag är likadan! Anser att jag kan jobba så länge jag kan gå ut till hästarna (och det gör jag tills jag är död) :P Bra arbetsmoral!



Haha sitta där och snurra lite och knappra på tangenterna ;)



haha ja det gör jag! Läste nog om din tragiska olycka ett flertalet gånger igår kväll för den var så söt :P Ja säg det, eller att du blev överfallen av en stor biffig mördare men du nitade tillbaka honom.



2011-10-28 @ 09:56:52
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Kristin

sv: tack! :)

2011-10-28 @ 15:58:28
URL: http://toveochkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0