Död chey hey

Helt slut, varit hur trött som helst hela dagen.
Kroppen riktigt värker överallt dessutom, igår fick jag 12 mer springportar på brevbäringen.
Så nu har jag 56 springportar... Jag som inte ens har en brevbärartjänst utan kör som chaufför på kvällarna.
Men det blir bara mer och mer brevbäring ändå, bläää.
Igår va det reklam så då är det extra tungt, och med kort tid på sig att bli klar då jag måste åka en speciell tid från jobbet till mina företag så blir det rätt högt tempo.
Det märktes på min kropp idag att det det blev mera än vanligt igår, men det är bara att vänja sig.

Har regnat och blåst storm heeela dagen, så även på kvällen när jag kom till stallet.
Orkade inte vänta på att lektionerna skulle bli klara så ridhuset blev ledigt, så Max fick vila idag helt enkelt.
Borstade och pysslade lite bara :)
Klippte bla. svansen lite som jag märkte hade blivit hur lång som helst, klippte bara 5 cm kanske.
Vet inte om jag vill ha den lång eller om jag ska korta ner den lite?
Han har otroligt tjock och fin svans, betydligt tjockare än vad som syns på den kassa bilden nedan.
Så han kan absolut ha lång svans utan att den ser tunn ut på något sätt.
Men på något sätt tycker jag det ser mer "tufft" ut med kortare, kan inte förklara riktigt..

Någon som har en åsikt, ska jag klippa den mer eller ha den längden som den är nu? :)

Mitt pälsglans är slut.. :'( buhuuu, måste köpa nytt så fort det är lön.
Han tjocka svans går inte att hålla snygg annars, blir bara som korvar i hela svansen och går inte att borsta ut..

Kommentarer
Postat av: Olivia

Klipp den inte kortare! Det blir så himla rakt där nere när de har så tjock svans, ha den så lång som det går men ändå att den inte släpar i marken! Fast det är vad jag tycker haha. Jag klippte Maddes svans för 4 år sedan kort, typ 1 dm under haserna och det fick jag ångra senare ^^

2011-10-28 @ 09:18:30
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0