Det här är en rubrik.

Blev visst inget mer inlägg igår, va så trött.
Red i ca 45 min i paddocken iaf.

Max fick stå idag, mår inte alls bra...
Haft bröstsmärtor, hjärtklappningar och känt mig helt svag.
Kul då att man har ett så slappt jobb, noot.
Va hur tungt som helst idag med dubbel reklam, mina portar sitter ihop 3 och 3.
Blir då över 10 kg i bara reklam som ska med upp varje gång + post + stora brev.
Har man sen 56 st springportar så tar det på krafterna, och att då få världens bröstsmärtor är inge skoj.
(Men blev inte fullt så många då jag inte hann klart och någon annan fick ta ut resten, jag har fasta hämt tider hos mina företag som jag inte kan missa..)
Hade det hela brevbäringen och sen har jag fått det så fort jag har ansträngt mig idag, vilket typ är rätt mkt även efter det. Släpa fulla lådor, säckar osv. Hoppas det är bättre imorgon, va påväg att somna i bilen till stallet för att jag va så trött och svag. Trodde nästan jag skulle svimma samtidigt som jag körde, skit obehagligt.
Så nä Max fick stå idag..



Haha, den här synen möttes jag av när jag öppnade Max boxdörr och skulle mocka.
Brukar alltid slänga in lite mat då så han står still när jag mockar, tror jag råkade kasta lite i hans huvud? :P
Det roliga va att han inte brydde sig utan käkade sådär jätte länge tills det ramlade bort, han försökte inte skaka bort det eller nått, haha.

Kommentarer
Postat av: Anna - unghästutbildning

Haha men söten Max då! Men det är ju smidigt, när man tror att man ätit upp allt så ramlar några strån till ner ;)



sv: Ja, han är bedårande!



Haha med glädje! Hur många storlekar vill du ha? Max 4a dock, resten vill jag ha kvar :P



Jädra skit med ont i kroppen :( Särskilt när man har ett arbete som påfrestar på kroppen med, verkar ju du ha med i allra högsta grad :O Hur fick du nackskadan?

2011-10-24 @ 21:43:19
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, så gulligt med allt hö ^^



Svar. Visst är det :D

2011-10-24 @ 23:03:03
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: sussi

haha... sötnöt... maten i håret fniss

jo kanske lite den t vänster i headern..

inte så konstigt då kanske, vet dock ej om de är jakt lr vanlig labbe i min.. =)

2011-10-25 @ 14:34:56
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Postat av: Anna - unghästutbildning

sv: haha ja men typ! Han kanske är afrikan?



skickar på posten ;)



Ne har förstått det :P Mitt är rätt fysikt krävande ja, mycket tungt arbete men använder maskiner rätt mycket också. Men att 3x2 timmar stå och göra samma arbete sliter endel, tror dock att jag skulle må sämre om jag inte rörde på mig så mycket.



HAHAHAH DET DÄR VAR DAGEN! Ser framför mig hur du faller :P tänkte först att aahh nu faller hon ner i skottkärran men icke ;) stackare

2011-10-27 @ 13:21:31
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0