Bortglömd

Min lilla köttbulle har blivit lite bortglömd den här veckan.. :(
Har bara ridit tis & ons.
Och varken igår eller idag så borstade jag ens, bara fixade honom och drog hem.
Har inte varit på topp direkt, men får dåligt samvete över plutten ändå.
I helgen ska jag iaf rida och mysa med hjärtat <3 (Oavsett hur jag mår)



Att man kan sakna att rida så mkt efter bara 2 dagar. Förstår inte hur jag klarat mig dom gånger Max har varit skadad och det har gått mkt längre tid..? Men då är det ju bara att acceptera iofs, nu får jag ju rida :)

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha kan inte sluta skratta åt föregående inlägg om lukas hahaha



sv: Tack, det var sjukt bra! De var fotdödare men är ganska van ;) de är inte de högsta jag har insåg jag :D Men de var inte sköna att köra bil i iallfall!

Har ett par röda som är 14½ och första användningen gav mig sån fotdödar smärta att var mer eller mindre sängliggandes dagen efter :P Men snygg var jag!



Haha! ja men det är ju bra att du bjuder på dig själv och förlänger folks liv ;)

2011-10-30 @ 20:41:21
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0