Max 16/11

Pluttis vilade igår..

Idag blev det tömkörning igen!
Började med att skritta fram ute i paddocken i ca 10 min medans jag väntade på att lektionerna skulle sluta i ridhuset.
Och sen blev det då i ridhuset.

Det gick faktiskt jätte bra! :D
Lite lättare i högervarv än förut, bra framåtbjudning och sökte sig ner i låg form och trampade på bra!
Det enda som inte gick bra va galoppfattningar och galopp i högervarv, men det är för närvarande hans svåra och det gick iaf bättre än sist :)
Nä, duktig plutt!

Glömde kolla på klockan också utan körde bara på tills det kändes bra och jag va nöjd, råkade bli 50 min med rätt mkt jobb. Får se om han har träningsvärk imorgon? :P


Suddig och kass bild på fettot idag.. :P


Kom för övrigt på att jag hade fått en anonym kommentar för ett tag sen som jag har glömt att svara på. Om vart JW-grimman med luddet som jag visade förut finns att köpa. Den finns på Sharpman! :)


Måste bara säga också att typ världens sötaste storhäst numera bor i vårat stall! Saras nya häst kom igår och är hur söööt som helst, ser typ ut som ett russ i storformat! :P Är ett 3-årigt halvblodsto, mörkbrun med ljusare mule och med skitstora ögon och typ ponny huvud :) Och så har hon krusig fluffig man och pannlugg, verkligen skitsött på en storhäst! :D Om jag någon gång köper en stor en så ska den iaf påminna om henne, hur fin som helst. Och trots att hon är bebis så verkar hon väldigt cool, dessutom väldigt nyfiken och närgången och ska lukta och grejer. Nä jag är typ kääär <3

Kommentarer
Postat av: Liza

SV: ja det är verkligen superfint :D lätt värt, och skönt att det löste sig till slut !

Tack :D tyvärr är jag inte så duktig på att göra header och sånt, men var så trött på den gamla så har den här ett tag i alla fall :P

2011-11-17 @ 08:08:30
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0