Lite nytt!

Har gjort om lite på bloggen.
Vill göra en massa andra förändringar också, men behöver för det första nya bilder, och även mera tid.

Men har iaf breddat bloggen en del, så att det går att lägga in bilderna större!
Tyckte dom va lite för små innan.
Va då även tvungen att göra en ny header, blev lite snabbt och med lite tråkiga bilder.
Men får vara så sålänge.

Den gamla:

Bättre eller sämre med den nya?
Som sagt är inte helt nöjd då jag bara slängde ihop nått, men sålänge? :)

Även breddat menyn lite, lagt in bakgrund på rubrikerna gjort om lite smått.
Dom gamla inläggen kommer se lite för små ut, men det får ni överleva :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fin tycker jag! :D

2011-11-02 @ 17:56:58
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Liza

supersnygg header ! hela bloggen är ju jättefin :D

2011-11-02 @ 18:02:43
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Liza

SV: haha,jag skulle köpa ett schabrak på ebay men fattade ingenting eftersom det stog på tyska så jag klickade bara lite och sen så hade jag visst fört över för mycket pengar och det verkade inte gå att få tillbaka. Och jag var orolig att jag inte ens skulle få schabraket. Men nu har jag mailat med en från affären som jag har köpt det från och hon har fixat det hela tror jag :P så nu hoppas jag på att paketet kommer i alla fall och helst att jag får tillbaka lite pengar. så typiskt mig slltså^^

2011-11-02 @ 18:53:25
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0